Értékesítési asszisztens (részmunkaidő)

Szeretnél egy családias hangulatú, de nemzetközi hátérrel rendelkező csapat tagja lenni? Szeretnéd átélni azt az életérzést a mindennapi munkádban, amit a termékeinkkel a fogyasztóink felé közvetítünk? Ha úgy érzed, készen állsz felelősségteljes feladatokon, projecteken dolgozni, egy izgalmas, innovatív piaci környezetben, ahol értékelik az ötleteidet és teret adnak ahhoz, hogy megvalósítsd személyes ambícióidat, akkor köztünk a helyed!

Főbb feladatok

  • Az új munkatárs feladata az értékesítési vezetők munkájának adminisztratív támogatása.
  • Szerződések és számlák kezelése: aláíratás, rögzítés, archiválás, PO ügyintézés
  • Elszámolások kezelése átutalásos, készpénzes, hitelkártyás esetekben
  • Nyilvántartások vezetése, adattáblák naprakészen tartása
  • Prezentációk készítése
  • Megbeszélések teljes körű megszervezése (agenda összeállítása, teremfoglalás, jegyzőkönyv készítése, stb.)
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal (trade marketing, marketing, pénzügy, műszaki vevőszolgálat) és esetenként a partnerekkel

Munkakör betöltésének feltételei

  • Középfokú végzettség
  • Szervezési készség, priorizálás
  • Precizitás
  • Képesség önálló munkavégzésre
  • Angol nyelvtudás
  • Microsoft Office ismerete elsősorban Excel és Power Point

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • SAP ismeret
  • Adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat

Amit ajánlunk

  • családias hangulatú nemzetközi környezet
  • modern, inspiráló iroda a Városliget szomszédságában
  • jó csapat és szakértő kollégák
  • fejlődési lehetőség
  • izgalmas, innovatív portfólió
  • kismamák, diákok jelentkezését is várjuk

Állás adatai

Állás azonosító: 622
Pozíció pontos megnevezés: Értékesítési asszisztens (részmunkaidő)
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Értékesítés, kereskedelem
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: 4 órában
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Értékesítési asszisztens (részmunkaidő)