Álláshirdetések

Ha most nem talál megfelelő állásajánlatot, akkor is érdemes általános jelentkezését elküldenie. Ezzel adatai megőrzésre kerülnek adatbázisunkban, beállításainak megfelelő álláslehetőség esetén pedig automatikus tájékoztatást küldünk.

Business Information Manager -Finance and Controlling (Budapest)

Főbb feladatok:

The main purpose of the role is to translate business requirements into Business Solutions improvement opportunities, initiate development projects based on business needs, create and maintain the long term view and architecture of the company Business Solutions aligned with Global Business Solutions Architecture and Roadmaps. Facilitate the company’s Business Process improvements by leveraging on Global Information Services capabilities. Be the subject matter expert in the field of Finance and Controlling and act as single point of contact in IT towards the business as a trusted advisor Support business with defining their functional requirements, BC preparation, challenge them against best business practices and application capabilities Seek for best business process and application solution practices within bigger HEINEKEN organization (outside of the local organization)

Buyer (Sopron)

Főbb feladatok:

Secure multi-year uninterrupted and smooth supply of selected materials and services for the Hungarian operation at competitive cost, quality and compliance by close co-operation with Global buyers PSM and other relevant internal stakeholders. Develop and implement category and sourcing strategy for locally managed spend. Perform internal and external cost analysis. Initiate and manage cost saving projects with internal stakeholders and suppliers. Provide input cost estimation according to budget planning process

Fejtőüzemi gépkezelő (Sopron)

Főbb feladatok:

Fejtősori gépek kezelése a higiéniai normák betartása mellett; Sori átállások, átszerelések végrehajtása; Karbantartási feladatok elvégzése, közreműködés a nagyjavításoknál; Minőségügyi mérések elvégzése a gépek mellett; Munkavédelmi előírások betartása;

Financial Controller (Budapest)

Főbb feladatok:

Plan, analyse and challenge support functions (HR, IT, Finance, Procurement, etc.) and maximise business performance by working closely alongside, challenging and influencing these teams Support, guide and influence strategic decision making through business case development and ad-hoc analysis Provide relevant insights to support the development of the business on a continuous basis through revenue, cost, margin and profit pool analyses Identify, analyse and exploit business opportunities, intervene on fundamental issues, lead projects (including the development of financial systems), and provide financial leadership on strategic projects. Monitor and develop insight on the quantitative and qualitative performance for the company

Horeca asszisztens (Budapest)

Főbb feladatok:

Az új munkatárs feladata a Horeca vezetők munkájának adminisztratív támogatása. Horeca szerződések és számlák kezelése: aláíratás, rögzítés, archiválás, PO ügyintézés Elszámolások kezelése átutalásos, készpénzes, hitelkártyás esetekben Nyilvántartások vezetése, adattáblák naprakészen tartása Prezentációk készítése

Junior Brand Manager (Budapest)

Főbb feladatok:

Participate in driving valuable consumer insights based on market and competitor dynamics Analyze market, brand and competitive performance Manage projects and marketing activities, such as: Campaign development and implementation in coordination with other departments, agencies and the global team/ Social media communication/ Events/ New product launches Administration: budget management, general administration tasks

Marketing gyakornok (Budapest)

Főbb feladatok:

Olyan gyakornokot keresünk aki: karizmatikus személyiségével, precizitásával és határozott fellépésével hosszú távon támogatja a nemzetközi márkák marketing csapatát. adminisztrációs feladatokon felül szívesen vesz részt marketing tervek támogatásában, ami magába foglalja a márkák budget kezelését, külső partnerekkel való kapcsolattartást, rendezvényszervezést, valamint elemzések készítését is.

POS Specialista

Főbb feladatok:

Minden POS / ajándék jellegű projekt nyomon követése és koordinálása Fő kontakt a POS beszállítók felé: a rendszeres beszerzési / beszállítói meeting szervezése és vezetése (projekt lista, nyomonkövetés, kockázatok feltérképezése) Határidők kommunikálása, nyomon követése: grafikai anyagok véglegesítése (HH felé), POS anyagok gyártása, leszállítása (beszállítók felé) Árajánlatok kérése, megrendelések kezelése Költséghatékony készlet -és raktárkezelés

Raktáros (Sopron)

Főbb feladatok:

Raktári készletek mozgatásának végrehajtatása; A szállítójárművek le és felrakodásának irányítása, a rakodásban való közreműködés; Árukiadás és áruátvétel; A raktári készletek rendszeres mennyiségi ellenőrzése és minőségi vizsgálata; Hatósági és vállalati előírások, szabályok betartása és betartatása;

Sales Controller (Budapest)

Főbb feladatok:

As Sales Controller, you are responsible for leading the value chain improvement/analyses, by co-piloting the commercial organization, and by acting as a proactive and hands on business partner, with the ultimate aim to improve ROS Support the commercial controller in the value chain analysis of Sales Evaluate the effectiveness of Sales activities and promotions Define and realize process improvement initiatives across the spectrum of working with Sales Present recommendation on commercial meetings and drive implementation of approved guidelines/ rules

Üzemi karbantartó (Sopron)

Főbb feladatok:

A gépek meghibásodásainak elhárítása, hibakeresés, probléma elemzés. A normál üzemviteltől való eltereltérések észlelése és azonnali javító intézkedések megtétele. A tervezett karbantartási feladatok végrehajtása (alkatrészek, ellenőrzések, beállítások, kenések) a heti tervnek megfelelően, felmerülő problémák jelzése. Közreműködés a nagyjavítások előkészítésében és végrehajtásában.

Vevői együttműködési koordinátor (Sopron)

Főbb feladatok:

Folyamatos vevői látogatás a logisztikai szolgáltatások hatékonyságának javítása érdekében, a piaci igények feltérképezése Igények és lehetőségek folyamatos feltérképezése a Vevői és a Vállalat közötti kommunikáció, adatcsere javítása érdekében (EDI, PKI, VMI) Logisztikai költségek és hatékonyság mutatók alapján fejlesztési tervek előkészítése, javaslattétel a Vevői együttműködési projektekre Szinergiák keresése a Vevőkkel a Logisztikai hatékonyság növelése céljából mindkét fél számára Aktív részvétel a leghatékonyabb elosztási csatornák megvalósításában;

Vevőszolgálati koordinátor (Budapest)

Főbb feladatok:

Kereskedelmi eszközeink partnerekhez történő kiszállításának koordinációja és teljes körű dokumentálása. Műszaki eszközök és POS anyagok nyilvántartása. Raktárak és partnerüzletek eszközleltárainak ellenőrzése. A kereskedelmi szerződések meghatározott szempontok szerinti megfelelőségének ellenőrzése. Szerződések nyilvántartási rendszerünkbe történő rögzítése, az adatbázis napi szintű karbantartása.

Vevőszolgálati munkatárs (Sopron)

Főbb feladatok:

Vevői megrendelések fogadása, rögzítése, kezelése Vevői kapcsolattartás Rendelések átadása szállításra a fuvarszervezésnek Szállítólevelek feldolgozása Számlák elkészítése, postázás