Álláshirdetések

Ha most nem talál megfelelő állásajánlatot, akkor is érdemes általános jelentkezését elküldenie. Ezzel adatai megőrzésre kerülnek adatbázisunkban, beállításainak megfelelő álláslehetőség esetén pedig automatikus tájékoztatást küldünk.

Digital Supply Chain Coordinator (Sopron)

Főbb feladatok:

Development, validation and maintenance of machine learning models; Desing, implement and test models, ensuring that quality specifications are met Planning upcoming projects; Work in an agile team with multi-disciplined members Analyzing new datasets and identifying advanced analytics potential;

Értékesítés tervező (Sopron vagy Budapest)

Főbb feladatok:

Késztermékekre vonatkozó görgetett értékesítési tervek és ütemtervek kialakítása és kommunikálása (heti, havi, negyedéves 12, 18 havi) Az értékesítési igény szinkronizálása a gyártási lehetőségekkel A kulcs-tervezési paraméterek rendszeres felülvizsgálata és fejlesztése (új termék, értékesítési terület) Új termékek bevezetéséhez / promóciókhoz kapcsolódó megbízható adatok összegyűjtése az időben történő gyártás tervezéshez Az értékesítés tervezési rendszer és eszközök, ezek által a tervezési pontosság és a termékellátás színvonalának folyamatos fejlesztése

Fejtőüzemi csoportvezető (Sopron)

Főbb feladatok:

Felelős a fejtőüzem technológiai, minőségi és higiéniai folyamataiért. Részvétel a célértékek meghatározásában, a szükséges folyamatok kidolgozása és a kapcsolódó előírások(folyamatleírás,CIL,SOP,OPL) elkészítése. Paraméterek napi követése (DCS), javító intézkedések bevezetése. A napi DCS értekezletek koordinálása, nem megfelelőségek esetén javító intézkedések, akciók meghozatala, nyomon követése, elemzések ellenőrzése. Új termék bevezetés koordinálása a csomagolóüzem területén. A fejtőüzemi sorok és berendezésekk (AM terület) folyamatos fejlesztésének, optimalizálásának összehangolása. A késztermék előállítás folyamat hatékonyságának és a termékek magas minőségének fenntartása.

Horeca területi képviselő (határozott idő, Veszprém/Vas megye)

Főbb feladatok:

Új vevők felkutatásában való aktív részvétel Közreműködés szerződések megkötésében Közvetlen és közvetett rendelés indukálás, biztosítva a folyamatos áruellátást Meglévő partnerekkel való kapcsolattartás, azok túraterv szerinti látogatása Merchandising tevékenység, biztosítva a termékek láthatóságát, a vállalati irányelvek szerint

Internal Communications Manager (Budapest)

Főbb feladatok:

Develop, manage, and maintain the delivery of internal communication surfaces (corporate intra) and social media platforms Manage internal events and participate in the management or consultation of all activities related to employee engagement and employer brand Manage the visibility and awareness of the company’s external and internal communication activities externally, inside the company, and toward global corporate communications. Develop and execute internal communication and employee engagement strategy Execute programs, reports related to sustainability, responsibility and community

IT Business analyst Sales & Commerce (Budapest)

Főbb feladatok:

Regularly engage with business process owners and listen to their needs. Understand business processes, speak the business language Support business with defining their functional requirements, challenge them against best business practices and application capabilities. Support business with business case preparation for new requirements Assess the requirements and translate them into IT solution designs Seek for best business process, application solution practices and new technologies outside of the company Prioritize business demands on new requirements with regards to company objectives.

Junior kontrolling elemző (Budapest, határozott idő)

Főbb feladatok:

A pénzügyi tervezés során adatgyűjtés- és koordináció a közép- és hosszú távú üzleti és beruházási tervek készítéséhez Részletes tervek, elemzések készítése és magyarázata a kereskedelem/támogató osztályok vezetői számára Az éves és a negyedéves tervek kidolgozásának összefogása az érintett funkciókkal közösen, a

Karbantartás tervező (Sopron)

Főbb feladatok:

Karbantartási utasítások és tevékenységlisták, szabványok elkészítése, rendszerezése, ezek oktatása A gépek és berendezések diagnosztikai felmérésének elvégzése és értékelése, prediktív karbantartás fejlesztése Heti, havi, éves karbantartási tervek elkészítése, megvalósulás követése, ehhez az erőforrások hozzárendelése (anyag, ember) A karbantartás kulcsmutatóinak elemzése, a karbantartási tevékenység és folyamat folyamatos fejlesztése Karbantartási szolgáltatások és anyagok beszerzése a beszerzési osztállyal együttműködve

Key Account Manager (fixed- term, Budapest)

Főbb feladatok:

Develop and implement the commercial strategy of the key account partner (CBA and Alternative channels) Leverage the portfolio of the channel Actively search and acquire new customers with potential according to the channel strategy and portfolio Develop yearly customer plan and execute it (yearly negotiations, trade terms negotiations, promotions, new product launch) Take part in volume and budget planning

National Key Account Manager

Főbb feladatok:

Yearly account contracts concluded with domestic and international chains. Prepares long term and annual plans, and assigns contractual concepts concluded with customers to targets defined therein. Issues directives to the team required for negotiations, heads contractual negotiations with key partners and bargains mutually advantageous conditions, demonstrating an example to the KA manager acting as an assistant to him/her. Partners with improving operations; relations, implemented promotional activity and activities result in increased turnover, market share and financial results. Concluding annual contracts, implementation of adequately prepared and sustained concepts allowing under the contractual terms the maximum number of specific opportunities possible within the network

Raktáros (Sopron)

Főbb feladatok:

Raktári készletek mozgatásának végrehajtatása A szállítójárművek le és felrakodásának irányítása, a rakodásban való közreműködés Árukiadás és áruátvétel A raktári készletek rendszeres mennyiségi ellenőrzése és minőségi vizsgálata Hatósági és vállalati előírások, szabályok betartása és betartatása

RtR and Tax Specialist (Maternity cover, Budapest)

Főbb feladatok:

Perform Record to Report processes for Heineken Hungary in accordance with Heineken process standards, policies and objectives in order to achieve the agreed performance objectives (PPIs) and service levels; Perform taxation related operational processes which include managing operational tax returns on different taxes, monitoring tax accounts, performing tax related reconciliations, managing statutory documentation and initiating tax related archiving activities; Determine and complete posting sheets for various general ledger postings and recurring items, Indicate tax implications of business processes Professional execution of the company tax tasks

TPM menedzser (Sopron)

Főbb feladatok:

A vállalatnál jelenleg alkalmazott TPM Next eszközök működtetése és továbbfejlesztése A TPM Next szemléletmód támogatása változás menedzsment eszközökkel a szervezeti munkakultúra kiterjesztése céljából A TPM Next módszertan alapján működő pillértevékenységek felügyelete A TPM Next típusú fejlesztések indítása veszteségek megszüntetésére, javító intézkedések bevezetése, fejlesztő csapatok nyomon követése (coaching) Az Ellátási Lánc személyi állományának folyamatos kompetenciafejlesztése a mindenkori TPM Next módszertanának megfelelően (egyéni és csapatfejlesztési tervek kialakítása, lekövetése)

Vevő törzsadat adminisztrátor (Budapest, határozott idő, részmunkaidő)

Főbb feladatok:

A nagykereskedőktől érkező lejelentett értékesítési adatokhoz kapcsolódó vevőadatok összepárosítása a saját belső rendszerünkben szereplő adatokkal. A jelenleg kialakított rendszerünkben van automatizmus, ami ezt segíti, de sok esetben utánajárást igényel, ami jelentheti egy képviselő kolléga vagy nagykereskedő telefonos megkeresését, Google keresést illetve kollégákkal történő egyeztetést is.